Oszustwa w testach Millenium 2 w TCH

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 12 Dec 1997 - 23:48:20 MET

Ok. 3 tygodni temu na serwerze TCH opublikowano wyniki testow 7 kart
graficznych. Testy te przeprowadzal pan Bernard Szeryński. Z
zainteresowaniem przejrzalem ich wyniki i stwierdzilem ze te dotyczace
Millenium II maja bardzo zanizone wartosci (niekiedy nawet
pieciokrotnie). Wnnioski takie wyciagnalem na podstawie oceny wynikow
uzyskiwanych na moim komputerze o bardzo zblizonej konfiguracji (nawet
nieco slabszym). Zasugerowalem rowniez drobne zmiany w procedurze
testowej. Po kilku dniach otrzymalem odpowiedz p. Bernarda sugerujaca
bardzo luzne podejscie do mojej opinii i brak konkretow. Po uzyskaniu
tychze p. Bernard nie raczyl ich skomentowac. Na poczatku tego
tygodnia na stronie TCH pojawily sie wyniki nowego testu kart
graficznych. Wyniki Millenium II byly wyraznie lepsze od poprzednich
ale nadal wyraznie gorsze od uzyskiwanych przeze mnie. W trakcie
porownywania wynikow obu testow rzucila mi sie w oczy dziwna
zbierznosc: wyniki uzyskane w tescie pierwszym przez Millenium II i w
tescie drugim przez Millenium I byly IDENTYCZNE! (zainteresowanym moge
przeslac oba html'e). Poniewaz pan Bernard nie umiescil nigdzie
zadnego sprostowania to wniosek ktory mi sie nasuwa jest chyba
oczywisty: OSZUSTWO. Gdyby nie moja prosba o powtorzenie testow to
zapewne do dzis figurowaly by tam te falszywe. Jestem w stanie
zrozumiec ze przeprowadzajacy testy nie potrafil skonfigurowac
odpowiednio testowanego sprzetu (mimo ze powinien potrafic - inaczej
publikowanie ich wynikow mija sie z celem) ale tak jaskrawy dowod
nierzetelnosci wola o pomste do Nieba! Jesli testy te przegladaly
osoby nie znajace sie wystarczajaco na sprzecie to mogly dosc tylko do
jednego wniosku - Millenium jest beznadziejne. Nie wiem czy test ten
mial wykazac wyzszosc STB Velocity 128 nad wszystkimi innymi kartami
ale mozliwosci tej nie wykluczam. Tego typu nierzetelnosci nie
spodziewalem sie po porzadnej firmie jaka jest TCH. Gdyby nie to ze
jest w niej jeszcze kilku porzadnych fachowcow (np Piotrek Sobczak) to
chyba zmienilbym o niej zdanie i to na nienajpochlebniejsze. Jesli
wiec moge cos zaproponowac to nalezaloby pana B.S. odsunac od testow
(w koncu jaka mamy gwarancje ze pozostale sa rzetelne) i umiescic
sprostowanie

Szczerze oburzony

Adam Nowak aka Vindex