Re: PROPOZYCJA

Autor: Mariusz Szepietowski (mariusz.s_at_writeme.com)
Data: Fri 12 Dec 1997 - 18:44:07 MET

>Czesc! Mam dla Was taka propozycje, jesli ktos chcialby zeby link
>do jego strony znalazl sie na mojej stronce, to niech da mi znac na
>priv'a - mefisto_at_medianet.pl
Ja chcę - narazie znajduje się na niej tylko (polbox jest chwilowo
zamknięty - za chwilę będzie demo i inne) opis Vademecum Listy Przebojów
Programu III prowadzonej przez Marka Niedźwieckiego - jeśli sądzisz, że
odwiedzający Twoją stronę jej słuchają umieść link do
http://www.polbox.com/m/mariussz

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz Szepietowski