Re: Czy da sie oszukac TP S.A

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Fri 12 Dec 1997 - 17:34:52 MET

Thu, 11 Dec 1997 22:47:19 +0100, "Leszek Olech" <goldblum_at_kki.net.pl>
piszesz:

>Zadnych ruterow. Wystarczy centralka za 300-400 zl na kilkanascie =
>telefonow i do linii stalej laczy sie po linii wewnetrzej-za darmo.

Daj spokoj, technicznie, finansowo i uzytkowo bez sensu :-(

Centralki telefoniczne podlacza sie do lacza abonenckiego (48V, 20mA,
sygnal 400Hz, odwracanie polaryzacji itd) a nie do modemu na stalej
linii.

A jezeli nawet, to trzeba kupic kilkanascie modemow za kilka tysiecy
zlotych.

A jezeli nawet, to i tak linia bedzie zajeta, bo sasiad dzwoni - za
darmo.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)