Re: wybieranie impulsowe

Autor: Miroslaw Kwasniak (pisz_do_mnie_na/mirek.kwasniak_at_zind.ikem.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 12 Dec 1997 - 13:03:09 MET

In pl.comp.networking Bogdan Gacek <bogdan_at_bielsko.tpsa.pl> wrote:

> Na niektorych modemach rzeczywiscie jest taki efekt.
> Wstaw pomiedzy 0 i 202122 przecinek (pauze) i problem z glowy.

Przecinek _,_ służy do określenia *przerwy* w wybieraniu numeru - czasami
wystarczy, a czasami trzeba dodac następne (zależy to od centrali i całej
reszty).
Prawidłowym rozwiązaniem jest powiedzenie modemowi, aby *czekał na sygnał* po
wykręceniu 0 - do tego służy symbol _w_, więc prawidłowy numer powinien
wyglądać tak:
                    0w202122
W swoim czasie miałem styczność z centralą której sygnał nie był prawidłowy
(jakieś burczenie) i wtedy _w_ nie działało, więc musiałem eksperymentować z
odpowiednią liczbą przecinków (w moim przypadku trzy wystarczały, aby ~95%
pewności połączenia).

Mirek