Re: listy dyskusyjne

Autor: e. taranov (eugen.taranov_at_muc.cablesurf.de)
Data: Fri 12 Dec 1997 - 12:58:04 MET

--
eugen.taranov_at_muc.cablesurf.de
ICQ UIN 5785926
Piotr Stachowicz schrieb in Nachricht <34911f24.0_at_news.tpnet.pl>...
>hi,
>   Dla wielu z was moje pytanie będzie się wydawać lamerskie ale mam
>komputer od niedawna i chciałbym sie zapisać na jakąś liste
>dyskusyjna.Niestety nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić.Znam
komendy do
>listservera (czy jakoś tak się to nazywa) ale nie znam do niego
>adresu.Jeceli ktoś wie (a pewnie wiekszość wie) to proszę mi przysłać
ww.
>adresy na konto:
>Klozapol_at_free.polbox.pl
>Z góry dziękuje za odpowiedź!

Hi Piotr,
nie kacdy początkujący jest lamerem. I twoje pytanie nie lamerskie.
Na grupe dyskusyjną nie trzeby się zapisywać. Wystarczy załadować
listę ogólną i dwa razy kliknąć myszką na wybranej grupie. I to
wszystko.
Potem juc tylko załadować na twardziela i czytać, czytać. Pisać wtedy,
kiedy się trochę połapisz o co chodzi, aceby nie pisać lamerskich
listów.
Witamy
Eugeniusz