Re: Blad przepepie.... :-|

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Fri 12 Dec 1997 - 13:31:19 MET

Maciej (Matt) Michalczyk wrote in message <34906417.2B5DF7BD_at_polbox.com>...
>Czy ktos wie czym konkretnie jest spowodowany blad przepelnienia przy
>dzieleniu.

Najczesciej jest to dzielenie przez 0 :-)

>Czy jest to wina procesora (najbardziej prawdopodobne)
>czy moze byc to wina kiepskiej plyty glownej lub pamieci ???

Jezeli to Ty pisales program, to raczej Twoja wina. W przeciwnym wypadku
mozliwosci jest duzo, te co wymieniles plus konfiguracja oprogramowania,
system operacyjny, bledy odczytu z dysku itd. Ogolna zasada - trzeba
sprawdzic to, czym ostatnio manipulowales.

Pozdrowienia
Andrzej Popowski
(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address )