Re: listy dyskusyjne

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Fri 12 Dec 1997 - 12:57:24 MET

On Fri, 12 Dec 1997 12:45:37 +0100 (CET), Piotr Stachowicz wrote:

>hi,
> Dla wielu z was moje pytanie bŕdzie siŕ wydawaŠ lamerskie ale mam
>komputer od niedawna i chcia bym sie zapisaŠ na jak  liste
>dyskusyjna.Niestety nie mam zielonego pojŕcia jak to zrobiŠ.Znam komendy do
>listservera (czy jako tak siŕ to nazywa) ale nie znam do niego
>adresu.Je eli kto wie (a pewnie wiekszoŠ wie) to proszŕ mi przys aŠ ww.
>adresy na konto:

Wejdź na http://www.man.lodz.pl/pzs/pzs.html a dalej odsyłacz "Listy
dyskusyjne i dystrybucyjne". Znajdziesz tam wszystkie informacje, o które
Ci chodzi.

A jeżeli przy okazji interesuje Ciebie to, by Twoje "ogonki" były do
odczytania przez innych, to zerknij jeszcze na
http://www.agh.edu.pl/ogonki/

OSciski!
Mirek Nowakowski