Re: METRO-bip???????

Autor: Damian Prawda (daprawda_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 11 Dec 1997 - 22:47:36 MET

Arkadiusz Gruszka <riderek_at_polbox.com> pisal:

>Heloł ewrybady :-)
>Wklejam kawalek wypowiedzi zrozpaczonej dziewczyny,
>ktorej bezlitosnie zablokowano wyjscie na internet.
><cyt>
>wiec tak jest centrala wewnetrzna hyundai,
>na miasto wychodzi sie przez naciscienie 9 lub nacisniecie L1, ktory tez
>jest tonowy!!!! nie wiem co to za kod ale na 9 juz centrala nie
>reaguje..wiec komputer nie przejdzie....a z telefonu mozna normalnie
>kozystac...po nacisnieciu rzeczeonego L1,
>wiec jaki jest odpowiednik 9? o ile taki jest...albo cos.....?
></cyt>

Troche zagmatwana ta wypowiedz, bo co to za "9" skoro nie "9", ale
jednak "9" (chodzi o to, ze odpowiednikiem "9" jest... "9").
A to L1 to albo * albo # (mozna normalnie wpisac w numerze dla modemu
jak zwykla cyfre), albo ! - czyli tzw. Flash (ale to jest
"bezdzwieczne" wiec tekst "L1, ktory tez jest tonowy" obala te teorie,
albo telefony podpiete do tej centralki sa zrobione specjalnie dla
niej i wydaja tony i niestandardowych czestotliwosciach. Wbrew pozorom
to calkiem popularne rozwiazanie. I modemem sie tego nie obejdzie :(
Ale mozna wcisnac z telefonu L1, poczekac na sygnal i wtedy puscic
wybieranie numeru modeme. Wg. powinno zadzialac.

[ Damian Prawda ]
daprawda_at_free.polbox.pl