Odp: problem z CDROM ACER 20x

Autor: Tomasz Stiller (kaszel_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 11 Dec 1997 - 16:40:16 MET

>Witam!
>
> Mam nastepujacy problem. Otoz po wlozeniu CD do CDROM'u Acer 20x model
>620A naped probuje sie "rozpedzic" do docelowej predkosci obrotowej, poczym
>zatrzymuje sie i probuje po kilku sekundach "rozpedzic" sie po raz kolejny.
A czy przy okazji nie wystepuja jakies dziwne stuki ?? ...
umnie jest podobnie tylko ze ja mam BTC 10x

>Rodzaj plyty CD nie ma tu znaczenia.
Mam wrazenie ze pazadne plytki nie sprawiaja tych problemow ....
(chodzi mi o tloczone ale tez nie wszystkie)

>Czasami CDROM od razu osiaga docelowa
>predkosc i z odczytem nie ma problemu. Jest to sprawa losowa.
>Przeczyszczenie CDROM'u nic nie daje!
Eh ja juz wszystkiego chyba probowalem (bez ingerencji wewnatrz)
przedmuchalem, czyscilem specjalnym krazkiem, czyscilem kompakt ...
i nic .. pomaga kilku krotne wyjecie i wlozenie plyty do napedu
BTW mam takie wrazenie ze proble polega tym ze naped
niepotrafi odpowiednio uchwycic plyte .. ona mu sie slizga ...
ale moze sie myle ??

| Tomasz Stiller |
| e-mail kaszel_at_kki.net.pl |
| http://www.kki.net.pl/kaszel |