Odp: Dodatkowy LPT - podlaczanie drukarki

Autor: Tomasz Stiller (kaszel_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 11 Dec 1997 - 16:38:36 MET

>Mam skaner Scan Magic oraz Drukarke HP690 - obydwa do portu drukarki.
>Skaner ma gniazdo przelotowe, niestety drukarka don podlaczana nie dziala
>(daje objawy zycia, miga kontrolkami, ale drukowac nie chce).
>Potrzebuje wiec dolozyc port LPT. Ma ktos cos takiego? Gdzie i za ile?

Eh ja tez mialem taki problem :(( konfig: scaner primax 4800 direct ,
drukarka okijet 300c
i na dodatek stara plyta 95rok (chyba FX jest cos takiego ?)... nik tego nie
mogl doprowadzic do urzywalnosci... pomogla zwykla karta multi i/o
oprucz tego drugiego lpt dostajesz jeszcze troszke bajerow ...
a to wszystko w cenie ok 40zl ...

| Tomasz Stiller |
| e-mail kaszel_at_kki.net.pl |
| http://www.kki.net.pl/kaszel |