Re: Lameria

Autor: Bartosz Rakowski (rakbar_at_polbox.com)
Data: Thu 11 Dec 1997 - 21:56:15 MET

Czesc.

Max <Lameria_at_lameria.pl> napisał(a) w artykule
<349089CD.3A86_at_lameria.pl>...
> Odnosze wrazenie ze wielu korzystajacych z tej listy dyskusyjnej to
> typowa LAMERIA !!!!!!!.Nie odpowiadacie na pytania tylko dolujecie
> innych zamiast pomoc.
> Dlatego wole nie zasiegac tu rady bo nikt tutaj nic nie wie
>

> ANTYLAMER

Wedlug mnie nie istnieje ktos taki jak lamer!
Kazdy przeciez nie wie wszystkiego i kazdy bywa czasem w zlym humorze.
Kazdy wiec jest lamerem?
Nie obraz sie, ale uwazam, ze lameryzmem rzucaja na lewo i prawo wlasnie
ludzie, ktorzy pierwsi zasluzyliby na jakies niegodne okreslenie.

B.R.