Re: Do zarzadzajacego

Autor: Daniel Fenert (fenert_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 11 Dec 1997 - 21:31:36 MET

Dnia Wed, 10 Dec 1997 18:49:25 +0100, "Maciej Wyczawski"
<gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl> napisał(a):

>Witam
>
>Czy nie ma technicznej mozliwosci aby na grupe nie byly "wpuszczane" posty o
>dlugosci wiekszej niz np. 10 kB (sprawa dyskusyjna).
>Zdarzaja sie i beda sie zdarzac przypadki, ze niedoswiadczeni, lekkomysli
>lub zlosliwi uzytkownicy wysylaja obszerne binaria.
>
>Raczej niech mnie nie karca Ci, ktorzy sa podpieci szybkimi i (lub)
>darmowymi laczami.
Mam modem 14400 i ściągam tylko to co chcę - długość listu jest w
nagłówku i jeżeli coś ci się wydaje za długie to przecież nie musisz
tego ściągać (AGENT rulez :)

>Konkretne pytanie: da sie to zrobic, czyli nie?
>== MACIEK --> Krakow ==

Daniel Fenert mailto:fenert_at_friko.onet.pl
A man with only the humblest of means
will cling to life like a leech on a pig’s ass.
But a man with nothing cannot know fear.