Problem z CD-ROM'em

Autor: Michał Piotrkowicz (moll47u_at_ic.com.pl)
Data: Thu 11 Dec 1997 - 19:45:27 MET

Mam CD-ROM Philipsa 10x. Kupiłem go jakieś 7 miesięcy temu. Teraz
zaczyna wariować. Płytki z programami czyta prawie wszystkie,
natomiast problem jest z płytami AUDIO - nawet nowymi !!!! - Wiesza
się cały komputer - nawet pod dosem albo w najlepszym wypadku niechce
czytać albo wiesza się CD-ROM (pali się dioda i wysuwa/wsuwa
szufladkę)
Co dziwniejsze - co zaobserwowałem - sytuacja się zmienia (ale tylko
na chwile) gdy włożę płytkę z programem a później AUDIO - wszystko
jest OK, ale jak wyjmę AUDIO CD i włożę inną to już nie chce jej
czytać!!
A i trzeba dodać - że płytki są czyste, nawet nowiutkie się tak
zachowują !!!
Wiem można pójść do servisu - ale miałem podobny problem z starym
CD-ROM'em Mitsumi 3x !!

--
Michał Piotrkowicz