Re: Polskie znaki w Netscape Mail i Collabra

Autor: Paweł Boguszewski (pmbogusz_at_nencki.gov.pl)
Data: Thu 11 Dec 1997 - 17:59:15 MET

Po przejżeniu 1624 postów na pl.comp.ogonki w końcu sprawa się
wyjaśniła. W prawdzie odpowiadam sam sobie, ale zauważyłem, że z Ąą nie
tylko ja mam kłopoty w NC 4.0x
Jest w nim bug i trzeba defaultowo ustawić kodowanie w mailerze na CP
WIN 1250. Wtedy prawidłowo wysyła polskie znaczki w ISO-8859-2 i dale
odpowiedni nagłówek.
Teraz gra, ale mi się to bardzo nie podoba.

Pozdrowionka
  Paweł Boguszewski
mailto:pmbogusz_at_nencki.gov.pl
mailto:pmbogusz_at_rocketmail.com