Porzadek na pulpicie

Autor: Leszek Chwaliński (leszchw_at_kki.net.pl)
Data: Thu 11 Dec 1997 - 17:09:53 MET

Witam wszystkich.
Tym, którym przeszkadza nadmiar ikon na pulpicie "Windozy" polecam programik
Quick Menu, autorstwa Pana Pawła Rosiaka. "Zassałem", przetestowałem,
używam. Pozbyłem się dzięki niemu zatrzęsienia ikonek na pulpicie, a menu
startowe Windows zrobiło się krótsze. Uruchamianie programów szybkie i
wygodne, a Quick Exit pozwala na szybkie zamknięcie systemu bez odpowiadania
na pytanie "co chcesz zrobić...". No i oczywiście program polski. Z czystym
sumieniem mogę polecić każdemu :-)
Można go ściąnąć ze strony:
www.medianet.pl\~msystem\quickmenu

--