Re: AV Video Master

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Thu 11 Dec 1997 - 14:16:22 MET

Pawel napisal (-a) :

> Poszukuje karty AV Video Master (czy jakos tak).
> Moze ktos z Was wie kto i za ile toto sprzedaje?

Chyba jedynym dystrybutorem jest firma Positive Charge Sp. z o.o. (ul.
Szymczaka 1, 01-227 Warszawa, tel 632-97-32).

> Jakies doswiadczenia ?

Ogolnie chwalona za mozliwosci i jakosc ale dosc droga (~1000 DM).
Podobno warto wydac na nia te pieniadze, przynajmniej tak twierdza klienci,
ktorzy ja kupili a i prasa zachodnia wiele razy ja wyrozniala.

Piotrek