Re: Karty TV

Autor: Daniel Fenert (fenert_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 11 Dec 1997 - 06:42:19 MET

Ala krzaki!!! co to za standart ??? KOI8-R??? wiesz że obowiązującym
tu standartem jest iso-8859-2?

Dnia Wed, 10 Dec 1997 16:03:55 GMT, darp_at_priv.onet.pl (Dariusz
Przybyl) napisał(a):

>Ta druga karta Tv Studio -czy wie ktoś z Was kto to produkowaÔ i co to
>mniej wiecej posiada , no i ile kosztuje.

>Czy mŃg¨byś coś bliżej o tej karcie napisaÔ.
>Chodzi mi o liczbÉ kana¨Ńw mozliwych do zaprogramowania,
>zakres tunera (catv,hyperband),jaka fonia - tylko PAL D/K czy też może
>
>i B/G i czy tak jak pisa¨eś posiada rzeczywiście wejscie wyjcie
>sygnalu AV (b.uzyteczne jak sie ma odzielna karte teletekstu) itd.
>Tak przy okazji jak siÉ to sprawuje (chodzi mi o obciazenie proca).
>
>Pozdrawiam darp_at_priv.onet.pl

Daniel Fenert mailto:fenert_at_friko.onet.pl
A man with only the humblest of means
will cling to life like a leech on a pig’s ass.
But a man with nothing cannot know fear.