Re: Linki do stron giełd komputerowych w Polsce - raz jeszcze

Autor: Radek Wrocławski (radoslaw.wroclawski_at_iname.com)
Data: Wed 10 Dec 1997 - 20:17:45 MET

Sorry, ale poprzednim razem zapomniałem podać dokładnego URL-u. Oto on:
http://www.kki.net.pl/radex/gieldy.htm

Pozdrawiam
Radek Wrocławski
Medical Academy of Lodz, Pharmacy Faculty
e-mail: radoslaw.wroclawski_at_iname.com

Radek Wrocławski napisał(a) w wiadomości: <66mch9$vn0$1_at_newsfeed.onet.pl>...