Zoltrix jako telefon

Autor: Piotr Stachowicz (klozapol_at_polbox.com)
Data: Tue 09 Dec 1997 - 20:55:28 MET

hi,
Mam maly problem.Mianowicie chciałbym uzywac mojego modemu jako telefonu.Mam
jednak z tym klopoty ,bowiem modem laczy sie z odbiorca ,slychac jego glos
ale on mnie nie slyszy.Mikrofon jest sprawny.Moze jest to wina polaczen
,ktore przebiegaja nastepujaco:
1.Mikrofon jest podpiety do modemu przez "Mic in"
2.Z modemu wychodzi kabel przez "mic out" do karty dzwiekowej pod wejscie
"mic in"

Mam modem Zoltrix'a 33,6 z Voice'em i karte dzwiekowa SB AWE 64. A moze jest
to po prostu wina konfiguracji (ewentualnie gdzie mozna go
przekonfigurowac).Mam jeszcze jedno pytanie ,czy mikrofon musi byc bardzo
dobrej jakosci.
Jezeli ktos spotkal sie z takim problemem ,prosze o odpowiedz.Najlepiej na
RE ewentualnie na priva:
Klozapol_at_free.polbox.pl
Z gory dziekuje!