dziwny proc

Autor: Kamil \ (0kamil_at_polbox.com)
Data: Tue 09 Dec 1997 - 17:39:07 MET

Hi
Ostatnio na giełdzie ktoś oferował mi dziwny procesor. Było to Pentium
MMX
 200MHz. Jednak okazało się, że komputer się nie bootuje na 3x66.
Bootował się za to doskonale na 2,5x83. I normalnie stwierdziłbym, że
jest to szlifowany 166
   gdyby nie dwa fakty. Po pierwsze napisy na spodzie wyglšdaly dziwnie
dobrze, a
      co więcej był tam napis "FAST BUS 83MHz". Prawdę powiedziawszy
nie słyszałem o takich procesorach Intela i mam teraz wštpliwiości:
był to szlif czy nie?

Pozdrawiam

pIkpOk