Re: NOWOSC PROCESOR PENTIUM Z TECH. MMX

Autor: Cezary Kobyliński (CKobylinski_at_optimus.szczecin.pl)
Data: Wed 10 Dec 1997 - 15:20:46 MET

A propos INTELA....do końca roku zaprzestaje produkcję procesorów
"zwykłych". Od nowego roku ma być produkowany TYLKO P II :) Co najmniej
dziwna polityka...

Pozdrawiam, Amigos.

Sebastian Demski <sdemski_at_panamint.ict.pwr.wroc.pl> napisał(a) w artykule
<66m6qi$q55$1_at_sun1000.pwr.wroc.pl>...
> Oto tresc ulotki intela, ktora wpadla mi w rece, z powyzszym tytulem:
>
> NOWOSC! PROCESOR PENTIUM Z TECHNOLOGIA MMX
> Przedstawiamy procesor Pentium z technologia MMX najnowszy z rodz.
procesorow