Re: Konfiguracja SDRAM'ów w BIOS'ie ???

Autor: Krzysztof Szymański (chris_at_use.com.pl)
Data: Wed 10 Dec 1997 - 13:15:05 MET

Widocznie kupiles plyte kiepskiej firmy.

1. zwroc sie do dealera u ktorego kupowales i zarzadaj pelnej, najlepiej
serwisowej instrukcji,
2. podaj producenta plyty, model, revision, numer oraz date BIOS-u,
3. jakie moduly DIMM SDRAM montujesz, producent modulow, kosci, jakie sa
oznaczenia kosci lub podaj organizacje DIMM-ow (64bit, 72bit, EEPROM,
etc...),
4. jezeli, nie wiesz jakie masz moduly DIMM, spytaj sie dealera :)
5. W BIOS-ie AWARDA, przynajmniej w tym ktory ja mam, jest opcja ustawiania
SDRAM DIMM-ow, BIOS do plyty Microstar TX, uaktualnienie z sierpnia.

KaPeS