Re: Jaki TANI monitor

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Wed 10 Dec 1997 - 11:21:23 MET

Mariusz Szepietowski wrote in message <66i377$ci2$2_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Szukam taniego (w miarę dobrego) monitora 14/15".
>Wydajnośc ma znaczenie, ale ważniejsza jest cena.
>Czy możecie coś polecić?

Widze, ze kompletujesz tani sprzet. Jezeli dobrze liczysz pieniadze, to
powinienes chyba takze oceniac czas uzytkowania, tego co kupisz. Czesci
komputerowe starzeja sie bardzo szybko. Procesor, plyta, HDD za pol roku
beda przestarzale (i malo warte) a za rok okaze sie, ze cos juz nie
wystarcza, bo nowe oprogramowanie zbyt wolno pracuje. Jedynym milym
wyjatkiem od tej zasady jest monitor, to moze byc inwestycja na 3 lata i
wiecej, pod warunkiem, ze kupisz taki, ktory nie meczy oczu - ostry obraz,
duzy ekran, czyli nie ten najtanszy. Ostatnio bylo troche dyskusji na temat
monitorow i dobra opinia cieszyl sie CTX Futura 15 UA. Cena chyba ok 1400.
Osobiscie moge go polecac.

Pozdrowienia
Andrzej Popowski
(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address )