Re: Karty TV

Autor: Pawel Lesniorowski (cyberius_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 10 Dec 1997 - 09:07:29 MET

Hej!

Ta AVer TV-Phone jest calkiem fajna i dosc stabilna w uzyciu... Mam ja
podlaczona rownolegle z innymi kartami graficznymi (w sumie 3: Tseng ET6100,
3DFX Voodoo Graphics - ATrend Helios3D, no i AVer) i nie mam problemow.

Wydaj mi sie, ze na razie NIE CHODZI z NT - w kazdym badz razie na www AVer'a
mowi sie tylko o Win95.
Karta oparta jest na jakims chipie BrookTree - to jest juz swego rodzaju
standard, dlatego duza szansa, ze bedzie standardowo chodzic pod np. M$
TV-Viever w Win98 (w fazie beta3 Win98 standardowo rozpoznaje chipa, ale cos
sie wywala w systemowym odtwarzaczu).

Nie wiem jaka jest aktualna cena, ale ja za swoja dalem 2 miesiace temu ok.
580PLN.

pozdrawiam

# Pawel Lesniorowski
# Fantomatyka