Voodoo do pracy? wolne zarty...

Autor: Pawel R. Lesniorowski (cyberius_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 10 Dec 1997 - 08:30:15 MET


Ludzie...

Wszystkie karty na voodoo i voodoo-2 obecnie sluzyc moga praktycznie tylko do
grania !
Powodem jest przejmowanie przez nie caloekranowego sterowania obrazem - owszem
3DFX probuje stworzyc pozory mozliwosci profesjonalnego wykorzystania probujac
wypuscic z kimstam caloekranowy edytor vrml (Torch albo jakos tak), ale to
byloby raczej na tyle, chyba ze ktos zaprogramuje jakis redirector typu:
virtual frame buffer voodoo<>blit<>okienko.

I MAX nie ma nic do tego - w okienku program Ci nie pojedzie, a jesli sadzisz,
ze da sie pracowac z podgladem caloekranowym tylko jednego rzutu przez dluzszy
czas, to... ehm... zycze szczescia i sukcesow.
MAX R2 ma akceleracje podgladu via Direct3d i OpenGL, ale w przypadku kartek
na voodoo probuje taka tylko inicjowac... no i byloby na tyle... zreszta to
logiczne...

Z produktow 3DFX do pracy sluzyc moga tylko karty na procesorach Voodoo Rush
oraz, teorytecznie w przyszlosci, takie, ktore beda oparte na opracowywanych
przez 3DFX nowych procesorach Banshee.

# Pawel Lesniorowski
# Fantomatyka



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:37:05 MET DST