Odp: gwarancja na HDD

Autor: Pawel Skibinski (P.Skibinski_at_pkp.com.pl)
Data: Wed 10 Dec 1997 - 08:49:07 MET


 Jestem z Tobą miałem ten sam problem z Caviarem 1600 ! Tez mi nie uznali
gwarancji !
Pozdrowienia
                 P.Skibinski_at_pkp.com.pl

-----Oryginalna wiadomość-----
Od: Tomasz Cichacki <hermes_at_venus.wmid.edu.pl>
Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Data: 10 grudnia 1997 06:17
Temat: gwarancja na HDD

>Zakupilem dysk twardy o pojemnosci 2,5 GB,
>okazalo sie ze jest on uszkodzony - po zgloszeniu problemu sprzedawcy
zostal
>on wymienoiny na inny podobno sprawny (juz zformatowany), na dysku byla
mala
>naklejka z napisem "nie zrywac gwarancja", poza tym dysk byl oklejony
>fabryczna tasma uszczelniajaca, ktora byla lekko uszkodzona (nie zwrocilem
>na to uwagi) podczas montazu tasma zostala uszkodzona na dlugosci ok 8 mm,
>podczas drugiej reklamacji (ten dysk rowniez jest uszkodzony, 12 MB
>badsektorow po 2 tygodniach uzytkowania) dowiedzialem sie, ze ta tasma
>rowniez jest gwarancja i ze w/w uszkodzenie stanowi naruszenie warunkow
>gwarancji (informacja o tym podobno byla umieszczona na kartce wywieszonej
w
>miejscu sprzedazy), ponadto dodam ze gwarancje stanowi dokument zakupu
>(faktura VAT), wiec nie ma zadnych wyszczegolnionych warunkow gwarancji
>(obowiazuje rekojmia), czy sprzedawca ma obowiazek przyjac ten dysk?
>
>--
>Tomek
>hermes_at_venus.wmid.edu.pl
>http://venus.wmid.amu.edu.pl
>tel 0 602 664 791
>
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:37:05 MET DST