Re: Dzierrzawka !!!

Autor: Ever (skunk_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 10 Dec 1997 - 07:36:26 MET

On Tue, 9 Dec 1997 14:13:42 +0100, Radek Plachta
<radar_at_uoo.univ.szczecin.pl> wrote:

>Dzierzawke trzeba ciagnac niestety od centrali, a za to sie placi od=20
>liczby kilometrow. Na szczescie jest to wydatek jednorazowy.
>
>Natepnie, w zaleznosci od transferu lacza, placisz miesiecznie=20
>odpowiednia stawke. Zamiast isc do TP SA, lepiej poszukac sobie jakiegos=20
>lokalnego provider'a. Zazwyczaj zapewniaja wyzszy poziom uslug, nizsze=20
>ceny, fachowy serwis, a czasami maja uklady w TP SA, dzieki czemu nie=20
>bedziesz czekal tygodniami na pociagniecie lacza dzierzawionego.=20
>(Niestety postawienie lacza trzeba zlecac TP SA, ale provider zalatwi to=20
> [...]

Jezeli od centrali to ja mam szczescie bo mam centrale tak z 1.5
km:))))))
Natomiast mam pytanie...
Czy zna ktos jakiegos taniego providera z warszawy...?
Jak do tej pory wyslalem mail'a so IT ale zabili mnie cena..., Univnet
zabil mnie jakosica (bodajze maja 2 128 bitowe lacza..;))) i cena...
(oba powyzej 1000zl).
CHodzi mi o mozliweie taniego i dobrego providera z warszawa.

Za wszystkie sugestie i porady bede b. wdzieczny!
Pozdrawiam
Ever

__
Pawel Szymanski