ODP: gwarancja na HDD

Autor: Rafał Krzemiński (RafalK_at_zeto-kielce.com.pl)
Data: Wed 10 Dec 1997 - 07:27:24 MET


Witajcie
W Caviarach na taśmie oklejającej cały dysk jest jak wół napisane, że
jakiekolwiek uszkodzenie taśmy jest równoznaczne z utratą gwarancji.
Uszkodzenie to powowduje rozszczelnienie dysku. Możliwe że dzięki temu
padnie Ci szybciej, ale nie sądzę. Widziałem dyski całkiem
rozszczelnione, które od dłuższego już czasu działają bez problemów. Co
do Seagate to tam jest mała naklejka, ale jej uszkodzenie również
powoduje utratę praw gwarancyjnych.

Pozdrowionka

rafalk_at_zeto-kielce.com.pl

> -----Oryginalna wiadomość-----
> Od: Tomasz Cichacki [SMTP:hermes_at_venus.wmid.edu.pl]
> Wysłano: 9 grudnia 1997 20:32
> Do: Multiple recipients of list
> Temat: gwarancja na HDD
>
> Zakupilem dysk twardy o pojemnosci 2,5 GB,
> okazalo sie ze jest on uszkodzony - po zgloszeniu problemu sprzedawcy
> zostal
> on wymienoiny na inny podobno sprawny (juz zformatowany), na dysku
> byla mala
> naklejka z napisem "nie zrywac gwarancja", poza tym dysk byl oklejony
> fabryczna tasma uszczelniajaca, ktora byla lekko uszkodzona (nie
> zwrocilem
> na to uwagi) podczas montazu tasma zostala uszkodzona na dlugosci ok 8
> mm,
> podczas drugiej reklamacji (ten dysk rowniez jest uszkodzony, 12 MB
> badsektorow po 2 tygodniach uzytkowania) dowiedzialem sie, ze ta tasma
> rowniez jest gwarancja i ze w/w uszkodzenie stanowi naruszenie
> warunkow
> gwarancji (informacja o tym podobno byla umieszczona na kartce
> wywieszonej w
> miejscu sprzedazy), ponadto dodam ze gwarancje stanowi dokument zakupu
> (faktura VAT), wiec nie ma zadnych wyszczegolnionych warunkow
> gwarancji
> (obowiazuje rekojmia), czy sprzedawca ma obowiazek przyjac ten dysk?
>
> --
> Tomek
> hermes_at_venus.wmid.edu.pl
> http://venus.wmid.amu.edu.pl
> tel 0 602 664 791
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:37:04 MET DST