Re: Filtr na monitor

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 10 Dec 1997 - 01:39:49 MET

On Tue, 9 Dec 1997 17:25:23 +0100, Mati wrote:
>Czy ktos moglby mi fachowo ;-) wyjasnic w jakich sytuacjach zaleca sie
>stosowanie filtra ?
>Konkretnie - przed monitorem siedze ok. 6 h dziennie, jest to 17-to calowy
>Brillance Philipsa. Co w takiej sytuacji ?

1) jest sie blondynka, w dodatku w ciazy. Wtedy monitor szkodzi.
2) zatrudnia sie kupe bab, ktorym ktos nagadal o filtrach.
   Dla swietego spokoju kupuje sie najtansze szklane.
3) Pracuje sie w banku/urzedzie/biurze, i klienci nie powinni widziec
   ekranu. Sa takie smieszne filtry, ze z boku nie widac.
4) ma sie swiatlo za plecami, co sie odbija w monitorze. albo lampe
   skierowana na facjate, i widzimy sie jak w lustrze. Wtedy zbieramy
   pieniadze na Polarida.

J.