Re: Karty graficzne.

Autor: Jan Rekorajski (jr211_at_zodiac2.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 10 Dec 1997 - 00:25:25 MET

On Mon, 8 Dec 1997 17:40:50 +0100, Darek Knopiński <knop_at_free.polbox.pl> wrote:
> Witam wszystkich na grupie. Mam pewien dylemat dotyczacy kart graficznych.
>Chce wymienic moja 4 MB bezfirmowke oparta na ViRGE'u na cos naprawde
>szybkiego. Jak sadzicie: czy kupic jakas firmowa karte na Virge'u np.: STB
>Nitro 3d, czy kupic cos na nVIDIA Riva 128 np.: Elsa Erazor? Prosze
>doradzcie mi.Oczywiscie Monster 3D Diamonda oprocz tej karty.Bede wdzieczny
>za przytoczone benchmarki.

Cześć,
  Straszny chaos :) Jeśli 3dfx (Monster) to po co ci druga karta 3D,
bo virge, riva to karty 2D/3D więc po co dublować ? Albo Monster
i dobra karta 2D albo nvidia Riva. Ja osobiście polecam tandem
STB Lightspeed 128 (Tseng ET6000/ET6100) + Monster 3D. Tsengi są po
200 (2MB ramu) - 300 (4MB ramu) zł, więc to taniocha a bzyka aż miło :)

Janek

--
Jan Rekorajski | Come to think of it, there are already a million monkeys on a