Re: jaki procesor???

Autor: Piotr Adamczyk (adamczyk_at_sun10.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 09 Dec 1997 - 22:17:46 MET

Cześć

wtorek, 9 grudzień 97, you wrote to me:

> Jest jeszcze drugi plus - nie gryziesz paznokci, gdy Ci jakis
> program
> odmawia wspolpracy... Wiesz, ze masz Intela i mozesz teraz myslec o
> kompatybilnosci pozostalego sprzetu /plyta, pamieci itp/ :))
Sorry ale co za p......... !!!
 Trafia mnie coś jak różni kolesie narzekajš na AMD wychwalajšc pod
niebiosa Intel'a - bo tylko "oryginal" bo "te kilka groszy"
bo nie ma co oszczędzać .... Co to za głodne kawałki ?
Jak osobiście nie hoduję kasy na ogródeczku i nie dostaje od mamusi więc się z niš liczę
i jak MUSZĘ zmienić procka to zwracam uwagi na ceny.

Miałem AMD 100, AMD K5 100, AMD K5 133 ... i jakoś NIGDY nie miałem
problemów z "kompadtydebilnościš".
Howg!!!

Sorry ale trochę mnie poniosło.

> Bartek
> bnagorny_at_kk.kalisz.pl

Pozdrowienia
THE

    Piotr Adamczyk - The Czyk - student IZ IO V - Politechnika Wroclawska
  http://www.ci.pwr.wroc.pl/~adamczyk mailto:adamczyk_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl
  PGPpublicKEY: http://sun10.ci.pwr.wroc.pl/~adamczyk/MAIN/pgp.asc
  ------------ I can't get no sleep but I still have a dream. --------------