Re: Unix

Autor: Andrzej Krzysztofowicz (ankry_at_green.mif.pg.gda.pl)
Data: Tue 09 Dec 1997 - 16:33:23 MET

Janek <rj167250_at_zodiac2.mimuw.edu.pl> wrote:
: Wiem ze to nie ta grupa ale potrzebuje
: tylko jednej informacji i nie bede sie z tego
: powodu zapisywal na unix.
: Otoz prosze kogos znajacego ten durny system
: by napisal mi jaka komenda zmienia sie
: dysk ( chodzi mi o cos takiego jak dosowe C: )

cd nazwa_odpowiedniego_katalogu

: a takze co napisac by wyswietlil
: wszystkie dostepne napedy w komputerze.

np.:

df

: Z gory dzieki.
: Pozdrawiam.
: PRECZ Z UNIXEM.

Moze najpierw sie z nim zapoznac, a dopiero potem wydawac tak kategoryczne
sady (sądy)?

  Andrzej M. Krzysztofowicz               ankry_at_mif.pg.gda.pl
  tel.  (0-58) 347 14 61
Wydz.Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdanskiej