Re: Fwd: Zmiana liter HD

Autor: Piotr Adamczyk (adamczyk_at_sun10.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 09 Dec 1997 - 15:23:15 MET

Cześć

> Istnieje coś takiego jak Part. Magic .
> Strzałka:
> Damian mailto:winiar_at_kki.net.pl

P.M. nie bardzo ale:
na drugim HD dałem extended i 2 logiczne dyski - od razy prysnęły na
swoje miejsca i teraz jest ok.

Pozdrowienia
THE

    Piotr Adamczyk - The Czyk - student IZ IO V - Politechnika Wroclawska
  http://www.ci.pwr.wroc.pl/~adamczyk mailto:adamczyk_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl
  PGPpublicKEY: http://sun10.ci.pwr.wroc.pl/~adamczyk/MAIN/pgp.asc
  ------------ I can't get no sleep but I still have a dream. --------------