Re: Jaka TANIA plyta bez UDMA?

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Tue 09 Dec 1997 - 13:42:37 MET

Mariusz Szepietowski wrote in message <66i37d$ci2$5_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Szukam taniej (w miarę dobrego) płyty głównej bez UDMA.
>Wydajnośc ma znaczenie, ale ważniejsza jest cena.
>Czy możecie coś polecić?

Z tego co mi przychodzi do glowy, to chipset HX, ale on nie jest tani, i
chipset VX, ale tego nie mozna polecac. Moze jednak wybierz sobie cos z
UDMA - przeciez mozna wylaczyc :-)
Zainteresowalbym sie czyms na SIS 5581/82 (ew 5591 z wylaczana VGA) lub ALI
4+, np ASUS na SISie, Biostar na ALI, pewnie jeszcze kilka innych.

Pozdrowienia
Andrzej Popowski
(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address )