Re: Zakladam LANa w bloku, prosze o rady!

Autor: Damian (winiar_at_kki.net.pl)
Data: Tue 09 Dec 1997 - 11:07:41 MET

Czeœć Radek,

niedziela, 7 grudzień 97, you wrote to me:

> Hej Tadeusz !!!

> No i co ty jeszcze powiesz?

> Tak? A to dziwne

> Tez bym sie spieral. Lezy tylko czesc sieci. Zawsze mozna przelozyc
> terminator.

> TRzeba uziemic tylko jeden komputer.

> To prawda, ale i okablowanie w gwiazde. A kto bedzie mial ta
> platanine kabli?
> Podsumowujac koncentryk ma swoje wady. Jest wrazliwszy od skretki i
> trzeba
> odrobine wiecej uwazac. Ale nie jest az tak zle jak ty ludziom
> wciskasz. Mam
> [...]

jesli chodzi o siec w bloku to jest to zaje......sta sprawa. Sam
jestem polaczony z 5 kolesiami. Nie potrzeba zadnych hubow ,
wszystko dziala bez problemow praktycznie przez cala dobe.
Ps : (a moze tak w c&c w 5 )
 Moja rada bedzie to aby koncentryka ,jezeli takiego uzyjesz nie
 ciagnac na zewnatrz bloku. Przy zlej pogodzie siec moze sie sypac!
Strzałka:
 Damian mailto:winiar_at_kki.net.pl