Re: Music na WWW i cd. na wszystkich podstronach.

Autor: Grzegorz Sterniczuk (grst_at_mega.com.pl)
Data: Tue 09 Dec 1997 - 09:37:29 MET

CichY wrote in message ...

>Witam.
> Umiescilem na swojej stronie WWW plik *.mid.
> Po wejsciu na ta strone muzyka jest odgrywana,
> lecz po przejsciu na inna strone odtwarzany dzwiek
> zanika. Czy istnieje jakis sposob aby plik muzyczny
> otwarty przy wywolaniu "index.htm" byl odgrywany
> przez caly czas (aby nie zaczynal sie od nowa w momencie
> wejscia na inna podstrone) niezalenie od przemieszczania
> sie po roznych podstronach ?

Znam tyklo jeden sposob aby uzyskac powyzej opisany efekt, niestey jest on
wedlug mnie nieelegancki gdyz uzywa ramek. A wiec tworzysz ramke, ktora
zajmuje cale okno tzn. 100%. Wywolanie do *.mid umieszczasz w pliku
konfigyurujacym ramki (html) a cala reszte robisz tak aby wszystko ladowalo
sie do tej ramki i muzyka gra przez caly czas.

> Odpowiedzi prosze kierowac pod: cichy73_at_friko.onet.pl
> Dzieki, -CichY- :)

A ja tam wole na grupe.

  Grzegorz Sterniczuk grzegorz_at_sonik.net grst_at_mega.com.pl
     http://sonik.net/nowa/internet/zadarmo/