Linux Dynamic IP

Autor: Kris (crossbow_at_*nospam*uss.net)
Data: Tue 09 Dec 1997 - 05:48:23 MET

Czesc!
Chce aby na mojej home page pojawial sie dynamiczny adress mojego
pudelka z Linuxem. Do tej pory udalo mi sie stworzyc IP file na
serverze uaktualniane przy kazdym moim wejsciu na Inet.

Do mojego /etc/ppp/ip-up dodalem:

echo $4 > /etc/ppp/IP

ftp -n << EOF
open ftp.uss.net
user myusername mypassword
put /etc/ppp/IP IP
quit
EOF

 Jak moge zassac zawartosc tego file do html aby pojawial sie link np:
"Jestem teraz pod telnet:200.200.19.1" albo "Wskakuj na moja lokalna
strone http://200.200.19.1" ? Czy obejdzie sie bez cgi?

Albo zamiast konkretnych adresow IP - GIFek z lokalnego komputera.
Jak ten IP ciagle nalezy do mnie to obrazek jest widoczny.
Jak ja juz sie rozlaczylem i kto inny dostal ten sam IP to obrazka nie
ma i nikt nie probuje sie do mnie dostac.
Z gory dziekuje!
Kris.

....linux is so cool! ....