Problem z CD-ROM Philips model PCA104CD

Autor: Michał Piotrkowicz (moll47u_at_ic.com.pl)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 18:37:40 MET

Mam problem z tym CD-ROM'em. Polega on na tym że nie czyta mi
poprawnie płyt Audio i często "skacze" albo w ogóle nie czyta płytek.
Próbowałem odsłuchiwać płytki w wieży i było wszystko OK.
Początkowo (czyli 6 dni temu) - czytał wszystkie i wszystko (no prawie
..). Nie mam ochoty kupować nowego CD-ROM'a z tego tylko powodu że nie
czyta CD Audo!! Model ten kupiłem w tym roku (a może w zeszłym). Ten
CD-Rom jest 10x.
A i jeszcze jedno - od nowości pali mi się cały czas lampka jak włożę
CD i bardzo mnie to drażni.

Może wie ktoś jak to "naprawić"?
(wiem servis - ale może jakieś inne sensowne rozwiązania?)

THX

--
Michał Piotrkowicz