Re: NT???

Autor: Krzysztof Romanski (krisr_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 16:51:03 MET

oczywiscie nie

Witam
Oczywiscie da sie pracowac z taka iloscia pamieci. Mniej wiecej
podobnie od Win95 z 16 MB ramu. Chcialem jednak powiedziec, ze gdy do
NT dorzucilem kolejne 32 MB, a wiec przy 64 MB NIE odczulem wyraznej
poprawy predkosci. W dalszym ciagu NieTe pisaly po dysku w swap file,
i to dosc intensywnie. Ponadto po okolo 9 miesiecznej pracy NT zaczely
notorycznie wyswietlac niebieski ekran, i sila rzeczy totalne
zawieszenie. Nie instalowalem jakichs dziwnych rzeczy. Mowa o NT
workstation 4.0.
Predkosc wg mnie jest duzo wieksza na Win95, nawet z mniejsza iloscia
pamieci (tzn 32 wystarcza).

Pozdrawiam