Re: Wysylanie faksu - help me

Autor: Konrad Kaminski ( HADEK ) (hadek_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 11:40:06 MET

FAX umnie dziala spoko , faxuje tylko do
firmy zajomego a jego fax automatycznie daje sygnal
 niewiem jak ci pomuc
MAM INNY PROBLEM Z OPROGRAMOWANIEM " BITWARE "
MOJA AUTOMATYCZNA SEKRETARKA Z TEGO PAKIETU
ODTWARZA POWITANIE TYLE ZE W KUŁKO
NIEWIEM JAK TEMU ZARADZIC
MOZE KTOS MI POMORZE ???????

Wojciech Gębka <w_g_at_friko2.onet.pl> napisał(a) w artykule
<66evpk$3ou$1_at_newsfeed.onet.pl>...
> Bardzo prosze o pomoc - uzywam modemu Zoltrix 33,6 Sierra Voice z
> oprogramowaniem Bitware. Calosc spisuje sie OK, jednak podczas wysylania
> faksow do osob posiadajacych telefaksy z przelaczaniem glos/faks (tzn.
> trzeba je najpierw poprosic o sygnal faksu) korzystajac z Bitware Send
Fax