RE: Przez satelite do internetu

Autor: Slawek Lewandowski (slawek.lewandowski_at_polkomtel.com.pl)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 10:45:29 MET

Firma ktora sie tym zajmowala przestala poniewaz nie bylo potecjalnych
klientow na zakup anteny satelitarnej nadawczo - odbiorczej. Antena ta
kosztowala cos okolo 14.000 dolarow. Bylo by to dobre gdybys mial
mozliwosc dystrybulowania internetu dla innych. Do ceny anteny trzeba by
doliczyc jeszcze miesieczna oplate za korzystanie z uslug satelity
komunikacyjnego jakiejs amerykanskiej firmy - 2000 USD. Nie wiem czy to
sie oplaca, tym bardziej ze transmisja nie byla najszybsza.
Sławek Lewandowski