Re: małe drukarki (najlepiej igłowe)

Autor: Andrzej Ława (lawa_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 01:41:37 MET

On Fri, 05 Dec 1997 00:49:19 GMT, zoon_at_priv.onet.pl.bez.spamu
(Zbigniew Niedzwiedz) wrote:

>To moze jednoiglowa Seikosha od Spectrum? :)

Hmmm.... Jakoś nigdy jej nie widziałem... Jaką ma to szerokość wałka ?
Jakie międzymordzie ? Bo jeśli takie, że A4 wejdzie i międzymordzie to
normalne szeregowe albo równoległe to nie musisz się śmiać. Ale ale !
Żeby to się dało z akumulatora zasilić !

* e-mail: lawa_at_priv.onet.pl
* motto : Cztery kółka ? To dobre dla dzieci !