Re: Modem i funkcja - czekaj na sygnał przed wybraniem numerX-Listprocessor-Version: 6.0c -- ListProcessor by Anastasios Kotsikonas

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sun 07 Dec 1997 - 21:56:25 MET

At 16:58 12-07-97 +0100, you wrote:

>W win95 we właściwościach modemu jest ustawienie - czekaj
>na sygnał przed wybraniem numeru.
> Jak można włączać/wyłączać tę funkcję w dos ?
>Czy jest komenda AT , która daje taką samą możliwość ?

  Wystarczy literka "w" w odpowiednim miejscu.

  standardowo wykrecanie wyglada tak : atdt0w202122
  mozna tu dodat przed zerem dodatkowe w : atdtw0w202122

  W zasadzie modem nie kreci numeru dopoki nie uzyska
  sygnalu - ale moze sie myle.
  Przy zaszumionej linii modem moze interpretowac szum jako
  sygnal centrali i zaczac od razu krecic.

  Poniewaz przy zaszumionej linii niema pewnosci ze ma sie
  sygnal (literka w moze zle dzialac) czesto na sile mozna
  wstawic przecinek zamiast litery w. Wtedy czekanie wynosi
  chyba 1sek (nie jestem pewien). Mozna wiec sobie wstawic
  eksperymentalnie atdt,,,,,,,0,,,,,202122