Serwer wydruków Nowell w win95

Autor: Rafał Ziółkowski (ziolko_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 07 Dec 1997 - 10:50:52 MET

Cześć

Mam problem z uruchomieniem serwera wydruków (Novell) na
stacji roboczej w win95 .

Mam zainstalowanego klienta Novella pod win95.Gdy uruchamiam
Nprinter dla 95 (mogłem troszeczkę pomylić nazwę) i
wybieram serwer wydruków i drukarkę to wyskakuje komunikat
że drukarka skonfigurowana na lpt1 , a ja niby nie mam
takiego portu ! Mam port lpt1 i nie wiem co teraz mam
zrobić .

Na tym samym komputerze bez załadowanego win95 i
załadowanymi sterownikami pod dos jest wsystko OK.

Proszą o pomoc .

Pozdrawia Rafał Ziółkowski - ziolko_at_priv.onet.pl