Re: Obowiązki informatyków

Autor: A.Stankiewicz (as4_at_gpu.srv.ualberta.ca)
Data: Sun 07 Dec 1997 - 10:39:54 MET

Maciej Denisiuk wrote in message <668mg4$dcf$1_at_newsfeed.onet.pl>...

> Mam w związku z tym pytanie: Czy pracujecie w takich komórkach
informatycznych,
> gdzie tego typu prace nie należą do waszych obowiązków? A może znacie inne
> funkcjonujące powszechnie sposoby rozwiązania tego problemu?

Nie jestem informatykiem, ale rozwiazanie znam: podniesienie ogolnej kultury
technicznej pracownikow, zeby nie bali sie w tym komputerze pogrzebac. A ja
czesto slysze wyklady profesjonalistow (nawet na tej liscie), z ktorych
nalezaloby
wnosic, ze "jak sie nie znasz, to nie dotykaj", zamiast konkretnej
odpowiedzi :).
A przeciez ktos te tasiemki musi zmieniac i mala firma nie bedzie zatrudniac
dodatkowej osoby do obslugi kilku czy kilkunastu komputerow. W duzych i tak
robia to pewnie nizej oplacani technicy.

Andrzej