Re: Obowiazki informatykow

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Sun 07 Dec 1997 - 00:12:41 MET

On 1997-12-05 mszymanski_at_centralsoya.com.pl said:
>Jeôli kom˘rka informatyczna w twojej firmie nie musi:
>1. zajmowa‘ siˆ wymianń taôm, toner˘w , zaküadaniem papieru
>do drukarek
>2. przenoszeniem komputera za jego przeprowadzajńcym siˆ
>u¨ytkownikiem

Jesli to robi to nie jest to komorka
informatyczna :-)))
Ja mam umowe jako konserwator sieci
i administrator systemu i "pomagam"
uzytkownikom wymieniac tasmy, papier
musza umiec zalozyc sami (pokaze jak
trzeba), konfiguruje drukarki i komputery
podlaczam im komputery do sieci, tworze MENU aby latwo
mogli korzystac z programow potrzebnych
do pracy, wgrywam dostarczone upgrade'y
do tych programow oraz dbam aby serwer
NetWare dobrze im sluzyl i robie kopie
ich zbiorow aby nie musieli ich odtwarzac
w razie czego (odpukac).
Wyraznie odcialem sie od warstwy programowej
poniewaz to nie ja te programy dostarczam.
Moim zdaniem wlasnie warstwa programowa jest
zadaniem informatyki (ogolnie).
Pozdrowienia!!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive