Czy bedzie ten abonament 120 zl mies. za i-net ????

Autor: Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p109.f80.n480.z2.fidonet.org)
Data: Fri 05 Dec 1997 - 17:03:02 MET

Hello Artur!

04 Dec 97 09:06, Artur M Kaminski -> do All:

 AK> Dla mnie istotniejszy jest indywidualny dostep z dowolnego numeru, a
 AK> nie tylko z jednego.

Nie sadze by wprowadzono taka usluge. Wymagaloby to numeru dostepowego
nietaryfikowanego typu 0-800 i zapamietywania tysiecy indywidialnych hasel (ID)
oraz procedur sprawdzajacych przy logowaniu aktualnosc wniesionych oplat na
_serwerach_ TP.SA.

 AK> Jesli w firmie mam 5 linii wyjsciowych, to nie
 AK> znaczy, ze musze wykupywac 5 abonamentow!

Nie znaczy, - mozesz zainstalowac modem sharing i wykorzystywac jedna z 5 linii
do polaczen z i-netem (ta z oplaconym abonamentem).

 AK> Poza tym, czasem w trasie z
 AK> notebookiem tez warto sie jakos podlaczyc.

mozesz wykupic i zalozyc w firmie (lub w domu) 0-800. :)
Nie za wiele wymagasz od zwyklego _ryczaltu_ _za_ _polaczenia_ _lokalne_ z
nr.0202122 ???

            Pozdrowienia!
               Mariusz -=maVox=-