Re: ULTRASOUND ??

Autor: milosz danielewski (mdaniel_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 05 Dec 1997 - 23:41:54 MET

On Fri, 5 Dec 1997 19:49:07 +0100, "Mariusz Gromadzki"
<eonx_at_polbox.com> wrote:

>Czy ktos mi moze napisac jak konfiguruje sie Gravis Ultrasound?
>Jak powinny wygladac linie w autoexec-u dla tej karty?

Np. tak ( Classic, Max ):

SET ULTRASND=240,3,3,7,7
rem ustawienie portu,dma,dma,GF1_irq,MIDI_irq
rem ( ustawienie portu musi byc zgodne z jumperami na karcie )

SET ULTRADIR=C:\OLD_DISK\ULTRASND
rem sciezka do katalogu, w ktorym jest katalog MIDI zawierajacy patche

C:\OLD_DISK\ULTRASND\ULTRINIT.EXE
rem inicjalizacja karty ( reset )

C:\OLD_DISK\ULTRASND\ULTRAJOY 10
rem ustawienie kompensacji dla joysticka

milosz danielewski