Re: Intel Pentium 187 MHz MMX

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Fri 05 Dec 1997 - 22:24:54 MET

Tomasz Jarnot napisał(a) w wiadomości: ...
On 3 Dec 1997, Piotr Traczykowski wrote:

[...]

>A nie prosciej bylo kupic 166 MMX Boxa z serii SL23V, ktory tez
>pojdzie na
>266, a zaoszczedzona kase wlozyc np. w wiecej pamieci ? :)

...przepraszam, że się wtrącę, ale chciałbym się w końcu RAZ NA ZAWSZE
dowiedzieć, jak to z tymi iP166MMX-ami jest. To, co do tej pory
zrozumiałem:

- plastik _czasem_ ma zabezpieczenie przed mnożnikiem >2.5, a
ceramik _zawsze_;
- plastik lepiej się chłodzi;
- jeżeli serio przymierzam się do overclockingu, kupuję dobrą płytę (i
tu pytanie - czy Abit TX5 ma termometr od procka - jak ASUS TX97,
podobnie FIC na VP3?)

Po prostu tyle krąży mitów, że już nie wiem, w co wierzyć :(
A tu jeszcze ten numerek SL23V.
Wreszcie coś konkretnego? Które serie mają zabezpieczenie? Jakie w ogóle
są na rynku?

Dzięki za wyjaśnienia...

Jacek Fiok
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl