Dwukierunkowosc?

Autor: Piotr Frejowski (PiotrF_at_kki.net.pl)
Data: Fri 05 Dec 1997 - 22:23:38 MET

Witam

Znajomy kupił sobie drukarkę Lexmark 2030, jednak on ma bardzo stary
komputer (386), bez dwukierunkowego portu LPT, jak chcę zaistalować
pojemniki z tuszem, czy zrobić jakąś inna operację (wszystko to robię w
programie obsługi, ponieważ drukarka dział tylko z min) to wyświtla mi
komunikat że nie ma komunikacji z drukarką a bez tego nie może działać.
Patrzyłem w pomocy, jest tam opcja wyłączenia dwukierunkoowości
sprawdziłem, to samo. Czy ktoś może rozwiązał tem problem. Poradziłem mu
aby kupił jeszcze katrę I/O z portem równoległym dwukierunkowym, ale czy
coś takiego jeszcze istnieje? Może jest inne rozwiązanie.
Drukarka jest na pewno dobra, sam ją sprawdzałem.
Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.

--
Pozdrawiam
Piotr Frejowski